شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

تاخیر در پروژه اپراتور سوم ربطی به ارایه مجوز موبیلیتی وایمکس ندارد

رضواني

یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که با توجه به تاخیر اپراتور سوم در انجام تعهدات و ارایه سیم‌کارت‌هایش، آیا ارایه مجوز موبیلیتی برای اپراتورهای وایمکس نیز با تاخیر مواجه می شود گفت: ارایه مجوز موبیلیتی و زمان آن در پروانه آورده شده و تاخیر این اپراتور منجر به تاخیر در ارایه آن مجوز نمی شود و به هم ربطی ندارد.

وایمکس نیوز - حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: اپراتور سوم تلفن همراه سیم‌کارت‌هایش را در دهه فجر آزمایش ‌ کرده ولی واگذار نکرد و در واقع این تست در حد نیروهای فنی خود آن اپراتور انجام شد.

وی افزود: همانطور که وزیر ارتباطات نیز اعلام کردند قرار است این اپراتور سیم‌کارت هایش را به صورت محدود در بین مردم توزیع کرده و مورد آزمایش قرار دهد که پس از انجام آزمایشات لازم و تایید ما ارایه سیم‌کارت‌ها را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات همچنین در مورد تاخیر این اپراتور در تعهدات و ارایه سیم‌کارت‌هایش بیان کرد: این گونه موارد در پروانه مشخص شده و برابر پروانه با آنها رفتار می شود.

وی در خصوص استفاده از توان داخلی در این پروژه نیز عنوان کرد: بر اساس پروانه ارایه شده به این اپراتور، باید از حداکثر توان داخلی برای تامین تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنند و پیش شماره این اپراتور 092 خواهد بود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو